تبلیغات
تکلیف روز دو شنبه - مطالب مهر 1398
تکلیف روز دو شنبه

http://uupload.ir/files/qotd_lll.png
 بازدیدساز (کسب درآمد از بازدید و افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا)
بازدید ساز سیستمی است با اهداف مختلف و برای تمامی افرادی که چه دارای وب سایت هستند و تصمیم بر افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا دارند و چه افرادی که میخواهند با بازدید از سایت ها، کسب درآمد کنند، مناسب می باشد.
درآمد به ازای بازدید از سایت ها
درآمد بیشتر با آی پی ایرانی
بازدید کاملا اتوماتیک
دریافت پورسانت به ازای فعالیت زیرمجموعه ها
افزایش بازدید سایت
بهبود رتبه الکسا
تفکیک نوع آی پی برای افزایش بازدهی
ارائه نمودار فعالیت 15 روزه
http://uupload.ir/files/nz_resp-1.png
کسب درآمد از جستجوی گوگل (کسب درآمد از گوگل و بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل)
با سیستم کسب درآمد از جستجوی گوگل، هم کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل بهبود ببخشید و هم از بابت هر جستجویی که انجام میدهید کسب درآمد کنید.
http://uupload.ir/files/n9vl_resp-2.png
درآمد به ازای جستجوی کلمه کلیدی
درآمد بیشتر با آی پی ایرانی
افزایش ماندگاری در سایت و کاهش نرخ فرار
دریافت پورسانت به ازای فعالیت زیرمجموعه ها
بهبود سئوی سایت
افزایش رتبه کلمه کلیدی
تفکیک نوع آی پی برای افزایش بازدهی
ارائه نمودار فعالیت 15 روزه

http://uupload.ir/files/z1yr_popip_468x60.gif




نوع مطلب :
برچسب ها : کسب درآمد از اینترنت، درآمد اینترنتی، افزایش رتبه الکسا، افزایش رتبه گوگل، پاپ آی پی، بازدید ساز، جستجوی کلمات کلیدی گوگل،
لینک های مرتبط :

چطوردر انتخابات رای بیاوریم

 

روزهای داغ انتخابات نزدیک شد و مخصوصا نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری  و افزایشناگهانی تب انتخابات و سوال دوباره طی این سالهاتجربه ثابت کرده دوره های ریاست جمهوری در کشو ر همیشه ۸ ساله است و این بار هم شانس دکتر محمود احمدی نژاد اگر ۱۰۰ درصد نباشد ۹۰ درصد است.


لطفا فیلم بهترین مشاوره انتخاباتی درآپارات https://www.aparat.com/v/WQ6jV مشاهده فرمایید.


 

به نظر می رسد که انتخابات از ابزارهای تحقق مردم‌سالاری و از مولفه‌های مشارکت سیاسی است که یکی از معیارهای سنجش مردم‌سالاری هم به شمار می‌رود چرا که از طریق انتخابات است که مردم می‌توانند به صورت مستقیم نظرات خود را درباره تصمیمات مهم ابراز نمایند.

علاوه بر این، معمولاً میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از شاخص های توسعه سیاسی در هر کشور است که نمایانگر تعلق خاطر مردم به کشور و سرزمین‌شان است و ایران در این زمینه همیشه در صدر جدول می درخشد.

 

 

 

مشاور انتخاباتی

چطور در انتخابات رای بیاوریم؟

 

در بسیاری از کشورهای پیشرفته که داعیه پرچمداری مردم سالاری در جهان دارند، میزان مشارکت مردم در انتخابات با وجود سابقه طولانی در برگزاری آن اصلا چشمگیر نبوده و  نیست.

در کشورهای خاورمیانه نیز برگزاری انتخابات، برخورداری از حق رأی و شرکت در انتخابات هنوز چالشی عمده و بسیار مهم محسوب می شود.

علی‌رغم این در جمهوری اسلامی ایران، انتخابات عمدتاً با مشارکت وسیع مردمی برگزار می‌شود. اولین انتخابات جمهوری اسلامی تنها ۴۵ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید که کوتاه‌ترین زمان برگزاری انتخابات در یک کشور، پس از به ثمر رسیدن انقلاب در آن کشور محسوب می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران، مدل و ساختاری از حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی معرفی کرده که دو شاخص اصلی آن «مردم» و «دین» می‌باشد. این الگو امروز به عنوان رقیبی برای نظام‌های دموکراتیک غربی درآمده است. و این در حالی است که با گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب، نظام ایران همچنان هدف هجمه‌های رسانه‌ای و دسیسه‌های دشمنان و بیگانگان قرار داشته نگاهی به جدول میزان مشارکت مردمی در دوره‌های مختلف انتخابات و مقایسه آن با کشورهای داعیه‌دار دموکراسی نشان می‌دهد اشتیاق مردم برای شرکت در سرنوشت سیاسی، در ایران به مراتب از کشورهای دیگر بالاتر است. با این مقدمه نسبتا بلند بپردازیم به این مهم که چگونه رای بیاوریم:

 

مازیار میر به شدت معتقد است که افزایش ناگهانی و معنی دار استرس و فشار ناشی از حال و هوای انتخابات نه فقط اذهان عمومی بلکه اقتصاد کشو ر راهم به حالت فلج مغزی میبرد و همه چیز قفل می شود  هدف از نگارش این سطور صرفا آگاهی دادن به تیمهای کشوری و استانی و شهری و روستایی است و لاغیر

اول .

دروغ دنیا را در می نوردد قبل از آنی که حقیقت کفشهایش را به پا کند .ضرب المثل انگلیسی

هرچند نمی خواهم شمارا هم بخاطر سنت و شعائر مذهبی و هم و بواسطه انسانیت به طرف دروغ سوق دهم اتفاقا این مسئله را گفتم که بدانید با دروغ می توان دنیا را اغوا کرد و حتی خودمان را اما پیروزی متعلق به راست گویان است هرگز دروغ نگوئید  و پیروزی موقت امروز را فدای موفقیت اینده خود نفرمائید

دوم  .

در کار رسانه ایی کردن کوشا باشید و مقدم ترین کار افراد خوشنام را برای گرفتن ایده و دلیل برای محبوبیت انتخاب کنید و با این بزرگان و پیشکسوتان عکس های مختلف بگیرید اما نه در بستر بیماری و یا در حال احتضار …. یا در مواقع خاص بحرانی 

سوم .

همیشه در شعارهای تبلیغی خود حسابی باید سنت شکنی کنید شاید دلیل اقبالیت جناب آقای دکتر احمدی نژاد همین سنت شکنی افراطی و قولهای افراطی تر بود هرچند برخی با این موارد موافق نیستند و باید این مسئله را از بسیاری از جهت ها مورد بررسی و موشکافی قرار داد.

چهارم .

هیتلر سخن زیبایی دارد می گوید اشکهای شکست همان عرقی است که در زمان خود نریخته اید تلاش تلاش و بازهم تلاش . معتقدم تلاش با حداکثر قدرت و تمرکز در لایه های مخصوص مردم بسیار تاثیر گذار است لطفا با تمام قدرت و با تمام وجودتان و بابالاترین قدرت تلاش فرمائید

پنجم .

مانند یک برنامه بازی با انتخابات رفتار کنید بازی چند مرحله ایی و در کنار ازمون و خطا که می تواند مانند یک اهر قوی کند نگرشی خاص از تفکر کوانتومی در اینجا نظر من یک تفکر چند لایه ترکیبی و گسترده است لطفا در برنامه های خود و در لایه ای گوناگون افعال خود تفکر چند بعدی و مخصوصا تفکر سیستمی را جایگزین فرمائید و هرگز تفکر سنتی را در کارهایتان جایگزین نفرمائید.

پنجم ایجاد و توسعه حلقه های تو در تو یا ایجاد لوپهای آتش اصطلاحا حلقه های اتش را در دستور کار خود قرار دهید اگر باراک اوباما یا در ترکیه و در بسیاری از کشورها یک کاندیدا و یا یک طیف سیاسی قالب شود.


لطفا فیلم چطور رای جذب کنیم در آپارات https://www.aparat.com/v/Y9HQ6 مشاهده فرمایید.


 

ششم .

بزرگ نمایی هرچند قرار نیست عوام فریب کنید اما باید تمام رفتارهای موثر و تاثیر گذار شما پرده برداری و نمایانده شود تا قدرتهای ذاتی و پیدا و پنهان شما کشف شود پس بسیار سعی کنید نقاط قوت خود را بیشتر مورد ارائه دهید و سعی در بهبود و توسعه رویه های خود بنحوی بنمائید که به سمت رفع نواقص خود بیایید.

در نهایت برای هر کاندیدای منتخب یک تیم بیش از ۱۰۰ نفره را تربیت خواهیم نمود و به هر کدام

گواهینامه طی دوره داخلی و گواهینامه از اتحادیه بازاریابی و برند و تبلیغات اتحادیه اروپا را هم

اهدائ خواهیم نمود که خود نقش عمده ای در جذب و اقناع افراد انالیز دقیق شخصیتی و

ایجادانگیزش مضاعق طی فرایند انتخاباتی بر دوش خواهد داشت ضمن اینکه با این رویه مدیریت

صحیح منابع مالی و انسانی را دردست کاندیدای محترم قرار خواهیم داد. برای عقد قرار داد و

مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر  با ما تماس حاصل فرمائید مشاوران ما  در خدمت شما هموطنان

گرامی هستند تا بصورت مستقیم وحتی برای انتخاب مشاور  حرفه ای شما را یاری برسانند

۰۹۱۲۵۲۸۱۹۵۲

۰۹۳۵۱۷۳۹۲۰۶

۰۹۱۲۵۵۵۵۶۲۱

۰۲۱۵۶۳۵۸۸۸۷

سید مازیار میر مشاور و تحلیل گر




نوع مطلب :
برچسب ها : برترین مشاور کاندیداهای انتخابات اصناف، بهترین مشاور انتخاباتی، بهترین مشاور کاندیدهای مجلس شورای، چطوردر انتخابات رای بیاوریم، مشاور انتخاباتی،
لینک های مرتبط :

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

اقدامات پس از پایان یک مذاکره حرفه ای


لطفا فیلم اصول وفنون مذاکره(تکنیک ذهنیت سازی در مذاکرات) در آپارات https://www.aparat.com/v/sWv4T مشاهده فرمایید.


 

 

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

 

در این مقاله کوتاه شما با تکنیکهای حرفه ای اقدامات پس از پایان یک مذاکره حرفه ای آشنا خواهید شد.انتظار می رود پس از مطالعه این

مقاله با قدرت و حرفه ای و با مدیریت زمان مذاکره را شروع فرمائید. بعنوان یک مدرس مذاکره و رفتارشناس تجربی باید قبل از هر سخن

دیگری به معنی مذاکره بپردازیم.

 

 

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

 


لطفا مقاله اقدامات پیش از مذاکره را مطالعه فرمایید.


 

 اقدامات پس از پایان یک مذاکره حرفه ای وتعریف

اقدامات پس از پایان یک مذاکره حرفه ای به  روایت مازیارمیر  این است که مذاکره چند بعدی است که بر اساس گفتگو میاین دو یا چند نفر و یا

گروه و یا شرکت برای رسیدن به محیط تفاهم و یا نقطه درک مشترک و رسیدن به سود و یا رفع اختلاف و یا نقطه اشتراک اطلاق می گردد.

اما مذاکره یا (Negotiation) به روایت محققین غربی :

گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجهٔ آن گفتگو،

ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایت بخش برای منفعت تمامی افراد یا

گروه‌های درگیر در فرایند مذاکره، انجام می‌شود.

مذاکره فرایندی است که در آن هر طرف درگیر در مذاکرات می‌کوشد تا منفعتی برای خودش در پایان مذاکرات بدست آورد. مذاکره با هدف

دستیابی به مصالحه انجام می‌شود. مذاکره در تجارت، سازمان‌های غیرانتفاعی، ادارات دولتی، رویه‌های قضائی و میان ملت‌ها و در شرایطی

از زندگی فردی مانند ازدواج، طلاق، بچه دار شدن و یا زندگی روزمره اتفاق می‌افتد. مطالعه این موضوع “نظریه مذاکره” نامیده می‌شود. مذاکره

کنندگان حرفه‌ای اغلب در این زمینه تخصص دارند مانند مذاکره کنندگان اتحادیه‌ای، مذاکره کنندگان تملک‌های اهرمی، مذاکره کنندگان صلح،

مذاکره کنندگان مخاصمات، یا هر کس دیگری که تحت عناوینی مانند دیپلماسی، قانونگذار یا کارگزار کار می‌کند.

 


لطفا مقاله مذاکره ترفندها و تکنیکهای پیدا و پنهان را مطالعه فرمایید.


 

 اقدامات پس از پایان یک  مذاکره حرفه ای

۱ – تعیین و تعریف هدف از مذاکره و تحریر برنامه های کاری لازم

۲– شناسایی حیطه های کار مذاکره

۳– تعیین ترکیب اعضای هیئت مذاکره کننده و مشخص نمودن رهبر یا رئیس آن

۴– تعیین حدود و اختیارات و مسئولیت های رئیس هیئت و سایر اعضای آن

۵– شناسایی وضعیت طرف مقابل از جمله نقاط ضعف ها، نقاط قوت، امکانات، جهت کسب توانمندی بیشتر در مذاکره

۶– بررسی دقیق وضعیت خود در شرایط موجود

۷– تهیه اسناد و مدارک مثبته و مربوط با موضوعات بحث در مذاکره

شناسایی اهداف :

اولین قدم برای برنامه ریزی هر نوع مذاکره این است که اهداف خود را مشخص کنید . از مذاکره به دنبال چه نتیجه ای هستید؟ تنها پس از پاسخ

دادن به این سؤال اساسی می توانید برای دست یافتن به اهداف خود در جلسه مذاکره برنامه ریزی کنید .

نیاز برای برنامه ریزی : اساس هر فرآیندی نیاز برای برنامه ریزی تجاری، برای موفقیت آن حیاتی است . اهداف بایستی برای تمام جنبه های

مذاکره تنظیم شوند این بخش حیاتی، برنامه ریزی است که بیشتر موفقیت به آن بستگی دارد .

 


لطفا مقاله آموزش ارائه مذاکره و زبان بدن را مطالعه فرمایید.


 

اهداف بایستی تا جای ممکن واقعی باشند برنامه کار مورد نیاز است که بر مبنای تاکتیکی برای افزایش هر میزان و اثرات آنها بر ملاحظات تجاری

و روان شناسی است . عکس العمل طرف دیگر باید به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد و پاسخ های ممکن آماده گردد . هر آیتم باید زمان بندی

شود و مشارکت طرف دیگر در نظر گرفته شود بسیاری از مذاکرات با شکست روبرو می شوند زیرا افراد وقت شون به پایان می رسد . مدیریت

ضعیف زمانی می تواند منجر به سوء تفاهمات و شکست برای حل جزئیات شود .


لطفا مقاله زبان بدن در مذاکره را مطالعه فرمایید.


 

برنامه ریزی مستلزم زمان ، منابع مناسب است مذاکره کننده حرف های اولیه را آماده خواهد کرد . این وظیفه مشکلی است برای مذاکره

کنندگان بی تجربه برای درک مکتوب این حرف ها و تمرین کردن و بازگویی آن ممکن است ضروری بر نظر نرسد . یک دیالوگ مردد و لرزان ،‌امتیاز

و اعتماد به نفس را به طرف مقابل می دهد . حرف های اولیه حیاتی است . (Ashcroft , 2004 , 230  )

 


لطفا مقاله نکاتی پیرامون مذاکره حرفه ای را مطالعه فرمایید.


 

  اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای  همیشه یک مذاکره کننده حرفه ای و ماهر چک لیستی از تمام اهداف خود تهیه می کند و سپس آن

را جهت مقایسه نتایج جلسه با نتایج پیش بینی شده مورد استفاده قرار می دهد . در این صورت هر گونه تغییری در طرح اصلی بر اساس تصمیم

گیری آگاهانه انجام می پذیرد و هدف از آن اخذ امتیازاتی از طرف مقابل است. مذاکره کنندگان با تجربه به ندرت بدون برنامه ریزی سخن میگویند

و  اغلب آنها جزئیات طرح ها و موضوعات بحث را به طور کامل یادداشت می کنند.

قبل از مذاکره فهرستی از تمام اهداف خود تهیه و آنها را به ترتیب اولویت باید مرتب کرد . سپس در مواردی که برای انجام مذاکره چندان ضروری

به نظر نمی رسند را مشخص و بعد به هنگام مصالحه ما می دانیم که در رابطه با کدام یک از اهداف فهرست شده می توانیم امتیاز بدهیم .

 

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

اقدامات پس  از پایان یک مذاکره حرفه ای

مازیار میر مشاور و تحلیلگر





نوع مطلب :
برچسب ها : اقدامات پس از پایان یک مذاکره حرفه ای، مذاکره حرفه ای،
لینک های مرتبط :

چگونگی تعیین یک پیام انتخاباتی حرفه ای برای پیروزی در انتخابات۱۳۹۸

 

چگونگی تعیین یک پیام انتخاباتی حرفه ای

چگونگی تعیین یک پیام انتخاباتی حرفه ای برای پیروزی در انتخابات

اساسا منظور از پیام و ارتباط  انتخاباتی چیست؟

باید بدانید یکی از مهمترین اهداف و برنامه های هر کاندیدای انتخاباتی این است که اولا چه دسته ها و گروه هایی را باید هدف قرار دهند و دوم

چه بگویند و چرا بگویند و مخصوصا چطور بیان کنند.چگونه در سخنرانیهای خود و با پیامهای تبلیغاتی خود ملت را به رای دادن ترغیب کنیم آری این

حرف ها به عبارت ساده، همان پیام های انتخاباتی را  تشکیل خواهند داد و هر چه روی این فصل از سخنرانی  و برنامه ها و شعار های تبیغاتی

خود کارکنید موفق تر خواهید بود. این را واقعا تضمین می کنم و طی سالها فعالیت انتخاباتی به ان ایمان پیدا نموده ام.

آری این پیامهای کوتاه و موثر و در عین حال قاطع می تواند بسیار بسیار موثر واقع گردد. البته باید اذعان کنم که تعیین پیام انتخاباتی به طرز

بسیار فریبنده ای کاملا پیچیده است.


لطفا فیلم بایدهاونبایدهای کاندیدای انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/GhclS مشاهده فرمایید.


 

در ادامه ما برایتان از آنچه که واقعا یک پیام انتخاباتی نیست پرده برداری خواهیم نمود که در پیامهای انتخاباتی بسیاری از کاندیداهای سنوات

گذشته شاهد ان بوده ام.

 

پیام انتخاباتی

پیام انتخاباتی

چگونگی تعیین پیام انتخاباتی

 

اول

 

یک عبارت ساده و جذاب پیام انتخابات نیست

 

دوم

 

هرگز یک شعار ساده و جذاب پیام انتخابات نیست

 

سوم

 

هرگز فهرست دستورالعمل های کاندیداها  پیام انتخابات نیست

 

چهارم

 

هرگز فهرست موضوعاتی مورد رسیدگی کاندیداها  پیام انتخابات نبوده و نیست.

 

پنجم

 

هرگز پیام انتخاباتی کاندیدا ها که پس از انتخاب انجام خواهند داد پیام نبوده و نیست.

چگونگی تعیین پیام انتخاباتی

آری  اکنون که با انچه که اساسا یک پیام انتخاباتی نیست کاملا آشنا شدید به سراغ یک پیام واقعی انتخابات برویم پیامی معنی دار و در خور

توجه و تحریک کننده و برای کاندیداهای محترم بسیار رای آور .

 

پیام انتخاباتی به راستی چیست؟

یک پیام انتخاباتی واقعی و حرفه ای عبارت است از یک جمله ای ساده  که دو یا چند تکه ای است و باید بدیع و نو بوده که طی رقابت های

انتخاباتی بارها و بارها برای ترغیب و تحریک رای دهندگان هدف  دوباره و چندین باره تکرار شود.

چه چیزی برای رای دهندگان مهم است و آنها از چه منابعی اطلاعاتشان را کسب می کنند؟

سه مطلب مهم  دیگر در این رابطه وجود دارد که در مورد رای دهندگان باید به خاطر بسپارید. اول اینکه چه چیز برایشان مهم است و دوم اینکه

منابع اطلاعاتی شان کدام است.

 

 پیام انتخاباتی

 

هم اکنون زمانی بگذارید و فکر کنید که مهم ترین موضوعاتی که در ذهن یک رای دهنده متوسط وجود دارد کدامند؟

فهرست اولویت های آنان شرح زیر  است:

 

۱ ) رابطه شان با عزیزان و همسر انشان چگونه است؟

۲ )۱ ) رابطه شان با والدین یا فرزندانشان چگونه است؟

۳ ) اوضاع کسب و کاری شان چگونه است و راضی کننده است؟

۴ ) چگونه و چطور و اساسا چرا باید در انتخابات فردا رای بدهند؟

۵ ) اوضاع تیم ورزشی شان چطور است، چرا مدام می بازد و اینکه آیا آنها می توانند مسابقه بعدی را ببینند؟

دکتر مازیار میر محقق و مشاور عالی انتخابات و برندسازی سیاسی





نوع مطلب :
برچسب ها : مدیریت و رهبری، دکتر مازیار میر،
لینک های مرتبط :

این مقاله در ادمه مطلب آموزش آیین   سخنرانی و سخنوری قسمت اول می باشد:

 

آموزش آیین سخنرانی وسخنوری قسمت دوم

مجله مذاکره و زبان بدن

 

آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی وسخنوری، برترین سخنران، زبان بدن، سخن، سخنرانی وسخنوری، سیاستمدار، شغل، علم زبان بدن، علم و هنر، مازیار میر، مدیران، مدیران ارشد، مقالات، مهارت، هنر سخنوری و سخنرانی

آموزش آیین سخنرانی وسخنوری قسمت دوم

مازیار میر

بعنوان یک مشاور انتخاباتی تضمیین می کند که در صورت تمرین و ممارست ، شما می توانید به برترین سخنران کشور تبدیل شوید آموزش به بیش از یکصدو بیست سه هزار نفر سیاسیون مدیران ارشد کشوری و لشگری طی سالهای گذشته به من این قدرت را داد که تضمین مینمایم با بکار بستن این فنون می توانید به برترین ها تغییر وضعیت بدهید.شیوه های ارائه شده در این سلسله مقالات کاملا بدیع و نوآورانه است و می تواند راهگشا بوده و به شکل کاملا موثری نحوه بیان شما را اصلاح و تقویت نموده وبا کمک تکنیکی ترین علم روز جهان علم زبان بدن تضمین می نمایم روی هر مرد و زنی تاثیرات شگفت و غیر قابل تصوری را القاء نمائید.شاید برای شما بسیار جالب باشد که بدانید که بیش از یک هزار و سیصد وکیل عالیرتبه کشوری تحت این آموزشهای سخت قرار گرفته و تغییر را در همه زمینه ها در کار خود شاهد بودند یکی از رسالتهای ما معرفی برترین وکلای ایران است و یکی از مهمترین ویژگیهای وکلای برتر کشور همین نکته است.

آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی وسخنوری، برترین سخنران، زبان بدن، سخن، سخنرانی وسخنوری، سیاستمدار، شغل، علم زبان بدن، علم و هنر، مازیار میر، مدیران، مدیران ارشد، مقالات، مهارت، هنر سخنوری و سخنرانی

آموزش آیین سخنرانی وسخنوری قسمت دوم

درس اول تا مرد سخن نگفته باشد علم و هنرش نهفته باشد ،پس بکوشید این نهفته را چگونه آشکار می کنید چگونه شما بعنوان یک دانشجو کارگر و یا کارمند یا مدیر و یا یک سیاستمدار هرکه هستید و هرجا هستید باید در بهبود و توسعه مهارتهای سخنرانی خود بکوشید چراکه فصل مشترک تمام مردان بزرگ و معروف در تمامی طول تاریخ تمدن بشری از فاضل و دانشمند تا بزرگان دینی همه و همه در یک هنر با هم وجهه تسمیه دارند و آن چیزی نیست جز هنر سخنوری و سخنرانی آرزوی هر فردی ارتقاء شغلی و موقعیت اجتماعی است و این مهم محقق نخواهد شد الا به بالا بردن این قدرت فوق العاده و بینهایت تاثیرگذار شاید برای خروج از بحران امروز بشر کنونی راهی برای برون رفت بجز کسب این مهارت ندارید پس اگر قصد بهبود و توسعه این مهارت را دارید به خواندن ادامه دهید و در این مسیر با ما همراه شوید و سعی کنید به دقت تمرینها را انجام داده و با صبر و حوصله هرچه تمامتر نهایت تلاش خود را اعمال فرمائید.

آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی وسخنوری برترین سخنران، زبان بدن، سخن، سخنرانی وسخنوری، سیاستمدار، شغل، علم زبان بدن، علم و هنر، مازیار میر، مدیران، مدیران ارشد، مقالات، مهارت، هنر سخنوری و سخنرانی

آموزش آیین سخنرانی وسخنوری قسمت دوم

لطفا سخنرانی خود را بنویسید

 

در اولین قدم از روی کاغذ سخنرانی کنید
هر شب بنویسید
هر صبح بنویسید
نوشتن اعجاز می کند
باور کنیدسخنرانی شما متحول خواهد شد
.حتی خداوند تبارک و تعالی به قلم و هر آنچه می نویسید قسم یادکرده است. پس در آن حکمتی نهفته است
هدفی را که در سخنرانی هایتان بنویسیدحتما خلق خواهید نمود
ایدها و ارزوها و افق چشم انداز خود را بنویسید تا حتما محقق شود
وقتی اهدافتان را می نویسید
از جایی که اصلا باور نمی کنید
و مخصوصا حتی به حساب هم نمی آورید محقق خواهد شد.

اگر علا قه مند هستید به پشت نقاب چهره ها نفوذ کنید اگر می خواهید واقعیت انسانها را بیشتر درک کنید و اگر علاقه مند هستید در مذاکره و تجارت و کسب و کارتان موفق تر ظاهر شوید لطفا کتاب زبان بدن ایرانی را مطالعه فرمائید و یا با ما در دوره های تخصصی زبان بدن همراه شوید.

آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی وسخنوری، برترین سخنران، زبان بدن، سخن، سخنرانی وسخنوری، سیاستمدار، شغل، علم زبان بدن، علم و هنر، مازیار میر، مدیران، مدیران ارشد، مقالات، مهارت، هنر سخنوری و سخنرانی

آموزش آیین سخنرانی وسخنوری قسمت دوم

 

مازیار میر مشاور و تحلیل گر

 

 توصیه میکنیم حتما مطالب زیر را بخوانید:

نکات طلائی برای مصاحبه استخدام

استراتژیهای حرفه ای استیو جابز برای فروش

فریاد کارآفرینی

تکنیکهای طلایی موفقیت در مذاکره قسمت دوم

شانس فروش خود را افزایش دهید

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری قسمت ذهم 

آموزش آیین   سخنوری و سخنرانی قسمت نهم

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری  قسمت هفتم

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری قسمت   ششم

آموزش آیین سخنرانی و سخنوری قسمت  چهارم 

آموزش  آیین سخنرانی و سخنوری قسمت سوم  

آموزش آیین   سخنرانی و سخنوری قسمت اول

ادامه مطلب را میتوانید از اینجا دنبال کنید:

زبان بدن قسمت اول

زبان بدن قسمت دوم

زبان بدن قسمت سوم

زبان بدن قسمت چهارم

زبان بدن قسمت پنجم

زبان بدن قسمت ششم

زبان بدن قسمت هفتم

زبان بدن قسمت هشتم

زبان بدن قسمت نهم

زبان بدن قسمت دهم

زبان بدن قسمت یازدهم

زبان بدن قسمت دوازدهم

 
 
توصیه میشود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

زبان بدن مسعودفراستی

زبان بدن داود رشیدی

زبان بدن عشق از واقعیت تا دروغ

چگونه با زبان بدن برای همسرمان جذابتر باشیم

رمزگشائی حرفه ای زبان بدن





نوع مطلب :
برچسب ها : آموزش سخنرانی، آموزش سخنرانی وسخنوری، برترین سخنران، بهترین مشاور انتخاباتی، زبان بدن، سخنرانی وسخنوری، سیاستمدار،
لینک های مرتبط :


درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : محمد ترابی
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :